Social Media ή Ιστοσελίδα;

Σήμερα όλο και μεγαλύτερη είναι η ανάγκη των επιχειρήσεων για την αναζήτηση σύγχρονων μεθόδων αύξησης του πελατολογίου τους. Στις μέρες μας βλέπουμε πλέον πολλές επιχειρήσεις να στηρίζουν τη προβολή τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media). Ωστόσο, σε πολλούς το δίλημμα είναι αν θα πρέπει να εστιάσουν την προώθηση της επιχείρησης στα Κοινωνικά Δίκτυα ή στην εταιρική Ιστοσελίδα. Για τις μικρότερες επιχειρήσεις, υπάρχει και το ερώτημα αν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους ιστότοπο, τη δική τους ιστοσελίδα.

Η δημιουργία μιας αξιόλογης ιστοσελίδας συνεισφέρει με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους στην προβολή και ανάπτυξη της επιχείρησης. Παρακάτω επισημαίνουμε και αναλύουμε μερικούς από αυτούς.

Προσέγγιση νέων πελατών

Ένας προσεγμένος ιστότοπος, που ενημερώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα κατατάσσεται υψηλότερα από τον ανταγωνισμό στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP – Search Engine Results Pages). Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη επισκεψιμότητα, σε μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης και των δραστηριοτήτων της. Όταν ένας χρήστης αναζητά μια λέξη-κλειδί, μια φράση στις μηχανές αναζήτησης, οι ιστότοποι που έχουν υψηλή κατάταξη θα εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων (SERP). Συνεπώς, μπορεί να υπάρξουν νέοι επισκέπτες (πιθανοί πελάτες) που αναζητούν υπηρεσίες ή προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία μας.

Δημιουργία αξιοπιστίας

Σήμερα, το 81% των πελατών κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο πριν κάνουν μία αγορά (Πηγή). Η κατοχή ενός ιστότοπου συμβάλλει στην αξιοπιστία της επιχείρησης και στη διαρκή ενημέρωση των πελατών.
Εάν ο πελάτης δυσκολεύεται να βρει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο, αρχίζει να αμφιβάλλει εάν η εταιρεία είναι ενεργή, αν συνεχίζει να υφίσταται. Επιπρόσθετα, μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο, μπορεί να αντιμετωπίζεται ως παρωχημένη και αναξιόπιστη, ειδικά στις νεότερες γενιές.
Ωστόσο, η ιστοσελίδα δεν διασφαλίζει από μόνη της την αξιοπιστία της επιχείρησης. Μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, βασίζουν την αξιοπιστία μιας επιχείρησης στην αξιοπρεπή διαδικτυακή της παρουσία.

Μια επιχείρηση διαθέτει έναν “επαγγελματικό” ιστότοπο, αν αυτός έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Αξιοπρεπής Αισθητική
  • Ικανοποιητική Ταχύτητα Απόκρισης
  • Πρωτογενές και Επικαιροποιημένο Περιεχόμενο
  • Εύκολη Πλοήγηση
  • Αναζήτηση
  • Χάρτη και Στοιχεία Επικοινωνίας

 

Ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές

Ένας ιστότοπος μπορεί να αναδείξει την εικόνα μιας επιχείρησης αν διαθέτει επαγγελματικό σχεδιασμό. Ο καλοσχεδιασμένος ιστότοπος είναι το ικανό εργαλείο για να ξεχωρίσει η επιχείρηση από τον ανταγωνισμό. Μεγάλο ποσοστό μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων επενδύουν όλο και περισσότερο στην αξιόλογη διαδικτυακή τους παρουσία. Η εικαστική σχεδίαση ενός ιστότοπου συμβάλει ώστε η επωνυμία της επιχείρησης να απομνημονευτεί καλύτερα από τον επισκέπτη. Επιπλέον, μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο μπορεί να χάσει πελάτες από ανταγωνιστές που διαθέτουν επαγγελματική – σύγχρονη παρουσία στο διαδίκτυο. Πόσο μάλλον σε συγκεκριμένους κλάδους όπου το μεγαλύτερο μέρος του κοινού αναζητά πληροφορίες για υπηρεσίες – προϊόντα στο διαδίκτυο.

Συνοψίζοντας, κάνουμε μία σύντομη αναφορά γιατί πρέπει μία επιχείρηση να διαθέτει ιστοσελίδα αλλά ταυτόχρονα και παρουσία στα Κοινωνικά Δίκτυα και πως αυτές οι δύο διακριτές διαδικτυακές υπηρεσίες είναι αλληλένδετες για την επιτυχία.

Με την Ιστοσελίδα:
  • Εισέρχεται η επιχείρησή μας στον κόσμο του διαδικτύου
  • Προωθούμε τις υπηρεσίες μας στον ψηφιακό χώρο
  • Η εταιρεία μας αποκτά “ψηφιακή” αξιοπιστία
  • Λαμβάνουμε μετρήσεις – στατιστικά για τους επισκέπτες μας

 

Με τα Social Media:
  • Ερχόμαστε σε άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο
  • Κοινοποιούμε και δημοσιεύουμε πιο εύκολα και γρήγορα το υλικό μας
  • Χρησιμοποιούμε ένα ακόμα μέσο για να χτίσουμε το Brand της επιχείρησης
  • Χρησιμοποιούμε έναν άλλο τρόπο για να προσεγγίσουμε το κοινό

 

Το τελικό συμπέρασμα και η δική μας συμβουλή, είναι ότι μία επιχείρηση θα πρέπει να δραστηριοποιείται στον ψηφιακό κόσμο με όσα περισσότερα εργαλεία μπορεί και έχει στη διάθεσή της.

Κανένα εργαλείο δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο σημαντικό. Οποιοδήποτε εργαλείο επιλέξουμε να χρησιμοποιήσουμε, καλό θα είναι να συμβουλευθούμε έναν ειδικό-εξειδικευμένο συνεργάτη στο αντικείμενο αυτό.

Δείτε τις δικές μας συμβουλές για ένα αξιόλογο website

Share:

Digital Marketing Tessera

Συνεργαστείτε μαζί μας

Μέχρι 1 MB σε μορφή pdf