Γέφυρα e-shop με ERP: Το κλειδί για την επιτυχία

Τα τελευταία δέκα χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική αύξηση, με όλο και περισσότερους χρήστες να είναι πλέον ενημερωμένοι και εξοικειωμένοι με τις online αγορές. Η πανδημία του COVID-19 ενίσχυσε περαιτέρω αυτήν την τάση, καθώς οι περιορισμοί στις μετακινήσεις οδήγησαν ακόμη περισσότερους καταναλωτές προς τις ηλεκτρονικές αγορές.

Ως αποτέλεσμα, οι απαιτήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων για νέο προσωπικό, αυξήθηκαν, προκειμένου να λύσουν προβλήματα στην αποτελεσματική διαχείριση των αυξημένων παραγγελιών.

Σήμερα, η λύση σε τέτοια προβλήματα μπορεί να δοθεί μέσω της διασύνδεσης των e-shop με ERP συστήματα. Με αυτή τη διασύνδεση – γέφυρα, οι εργαζόμενοι διαχειρίζονται τόσο το κατάστημα όσο και το ERP σύστημα από ένα κεντρικό σημείο, αποφεύγοντας την ανάγκη για διπλάσιους πόρους και μειώνοντας τον χρόνο και την προσπάθεια που απαιτείται για να γίνονται οι ίδιες αλλαγές σε δύο διαφορετικά συστήματα. Επιπλέον, αυτό αποτρέπει την ανάγκη εκ νέου εκπαίδευσης των εργαζομένων για τη διαχείριση διαφορετικών συστημάτων.

Η διασύνδεση – γέφυρα ενός e-shop με ένα ERP (Enterprise Resource Planning) είναι η διαδικασία σύνδεσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, που λειτουργεί στο web, με το λογισμικό διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, που συνήθως λειτουργεί στο τοπικό δίκτυο μιας επιχείρησης. Αυτή η διασύνδεση επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των δύο συστημάτων με τρόπο που αυτοματοποιεί και βελτιστοποιεί τις επιχειρησιακές διαδικασίες. Ας δούμε αναλυτικότερα τι περιλαμβάνει αυτή η διασύνδεση και τα οφέλη της:

Τι περιλαμβάνει η διασύνδεση e-shop με ERP

  1. Η ενημέρωση του αποθέματος γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Όταν πραγματοποιείται μια πώληση στο e-shop, το ERP σύστημα ενημερώνεται αυτόματα για τη μείωση του αποθέματος.
  2. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του e-shop μεταφέρονται αυτόματα στο ERP για επεξεργασία, τιμολόγηση και αποστολή.
  3. Οι πληροφορίες των πελατών που εγγράφονται στο e-shop συγχρονίζονται με το ERP σύστημα, βελτιώνοντας τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).
  4. Τα οικονομικά στοιχεία, όπως οι πληρωμές και τα τιμολόγια, ενημερώνονται αυτόματα στο ERP, διευκολύνοντας τη λογιστική και τη χρηματοοικονομική διαχείριση.
  5. Οι πληροφορίες προϊόντων και κατηγοριών που εμφανίζονται στο e-shop μπορούν να διαχειρίζονται από το ERP σύστημα, διασφαλίζοντας την ομοιογένεια και την ακρίβεια των δεδομένων.

Οφέλη της διασύνδεσης

  1. Μειώνεται η ανάγκη για χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων, μειώνοντας τον κίνδυνο λαθών και εξοικονομώντας χρόνο.
  2. Με την άμεση ενημέρωση του αποθέματος, αποφεύγονται οι ελλείψεις και οι υπεραποθέσεις προϊόντων.
  3. Οι πελάτες ενημερώνονται αμέσως για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τις καταστάσεις των παραγγελιών τους.
  4. Η συγκέντρωση δεδομένων σε ένα κεντρικό σύστημα διευκολύνει την ανάλυση και τη δημιουργία αναφορών για τη λήψη αποφάσεων.
  5. Διασφαλίζεται η συνοχή και η ακρίβεια των δεδομένων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης.
 

Η Tessera προσφέρει πακέτα διασύνδεσης e-shop και όλων των γνωστών ERP της ελληνικής αγοράς (Pylon, Softone κλπ), παρέχοντας τις παρακάτω λειτουργίες:

  • Αυτόματος Συγχρονισμός Προϊόντων: Όλα τα προϊόντα του ERP συγχρονίζονται με τα προϊόντα του καταστήματός σας καθημερινά, διατηρώντας ενημερωμένες όλες τις πληροφορίες, όπως τίτλος, περιγραφές, κατηγορίες κλπ.
  • Αυτόματος Συγχρονισμός Αποθέματος: Το απόθεμα του κάθε προϊόντος του ERP συγχρονίζεται με το απόθεμα του καταστήματός σας τέσσερις φορές την ημέρα, διατηρώντας το απόθεμα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ενημερωμένο.
  • Αυτόματος Συγχρονισμός Τιμών (Δυνατότητα για Ορισμό Εκπτώσεων): Οι τιμές του κάθε προϊόντος του ERP συγχρονίζονται με τις τιμές των προϊόντων του καταστήματός σας καθημερινά, με δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων.
  • Αυτόματη Εισαγωγή Πολυμέσων (Εικόνες, Βίντεο, PDF κλπ): Οι εικόνες, τα βίντεο κλπ που αφορούν ένα προϊόν μπορούν να προστεθούν μέσω FTP, χωρίς την απαραίτητη διαχείρισή τους μέσα από το διαχειριστικό του ιστότοπου.
  • Υποστήριξη Μεταβλητών Προϊόντων με Διαφορετικό Χρώμα ή Μέγεθος κλπ.
  • Υποστήριξη Διαφορετικών Τιμών ανά Ομάδα Χρηστών ή Ομάδες Χονδρικής.
  • Υποστήριξη B2C ή/και B2B.
  • Δημιουργία Νέων Πελατών: Δυνατότητα δημιουργίας νέων πελατών στο ERP, είτε κατά τη δημιουργία παραγγελίας είτε κατά την εγγραφή του πελάτη στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
  • Δημιουργία Παραγγελιών: Αυτόματη εισαγωγή παραγγελίας στο ERP με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για άμεση έκδοση παραστατικού.
  • Δυνατότητα Έκδοσης Τιμολογίου ή Απόδειξης.

Η διασύνδεση – γέφυρα e-shop με ERP αποτελεί βασικό στοιχείο για την επιτυχία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας αυτοματοποίηση και ευελιξία στις καθημερινές λειτουργίες τους.

Δείτε σχετικά έργα

Share:

Διασύνδεση E-shop με ERP
ΕΣΠΑ 21-27 Banner

Η επιχείρηση συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Δράσης του Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία» ΕΣΠΑ 2021-2027, «Επενδυτικά Σχέδια Καινοτομίας».
Η πράξη (έργο) έχει στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας πλατφόρμας για την παρακολούθηση ασθενών και αθλητών με καρδιαγγειακά νοσήματα.

Ο Προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 265.060 € και η Δημόσια Δαπάνη σε 228.958 €.

Συνεργαστείτε μαζί μας

Μέχρι 1 MB σε μορφή pdf