Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε τη νέα μας υπηρεσία, η οποία σας επιτρέπει να ενσωματώσετε έναν βοηθό (assistant), ένα chatbot, στο website σας, χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία του ChatGPT. Η προσθήκη ενός chatbot στην ιστοσελίδα σας μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των επισκεπτών σας, προσφέροντάς τους άμεσες και εξατομικευμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, καθώς και υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο.
Διαδικασία Κατασκευής του Chatbot
1. Καθορισμός Αναγκών
Αρχικά, αναλύουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σας και τις απαιτήσεις των πελατών σας. Συζητάμε για το είδος των πληροφοριών και των υπηρεσιών που θα θέλατε να παρέχει το chatbot.
2. Καταγραφή Πιθανών Ερωταπαντήσεων
Με βάση τις ανάγκες σας, καταγράφουμε τις ερωταπαντήσεις, τους διαλόγους που θα πραγματοποιεί το chatbot.
3. Εκπαίδευση του Chatbot
Χρησιμοποιώντας το ChatGPT, εκπαιδεύουμε το chatbot ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει και να απαντά σωστά στις ερωτήσεις των χρηστών. Η εκπαίδευση αυτή βασίζεται στα δεδομένα που μας παρέχετε, τα οποία μπορεί να τροποποιηθούν σε επόμενο χρόνο.
4. Ενσωμάτωση στο Website
Αφού ολοκληρωθεί η εκπαίδευση, προχωράμε στην ενσωμάτωση του chatbot στο website σας. Αυτό γίνεται μέσω ενός εύχρηστου widget που τοποθετείται σε στρατηγικά σημεία της ιστοσελίδας, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο στους επισκέπτες.
5. Δοκιμή και Βελτιστοποίηση
Μετά την ενσωμάτωση, πραγματοποιούμε δοκιμές για να διασφαλίσουμε ότι το chatbot λειτουργεί άψογα και βελτιστοποιούμε τις απαντήσεις του, βάσει των πρώτων αλληλεπιδράσεων με τους χρήστες.
Οφέλη για τους Επισκέπτες της Ιστοσελίδας σας
1. Άμεση Εξυπηρέτηση
Οι επισκέπτες λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους χωρίς να χρειάζεται να σας καλούν στο τηλέφωνο ή να ψάχνουν πληροφορίες σε διάφορες σελίδες του website σας.
2. 24/7 Διαθεσιμότητα
Το chatbot είναι διαθέσιμο όλο το 24ωρο, εξασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν απαντήσεις και υποστήριξη οποιαδήποτε στιγμή, ακόμα και εκτός ωραρίου λειτουργίας της επιχείρησής σας.
3. Ικανοποίηση Πελατών
Με την παροχή άμεσων και συγκεκριμένων απαντήσεων, το chatbot μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσει την πιθανότητα αγορών και χρήσης των υπηρεσιών σας.
4. Αποδοτικότερη Διαχείριση Πόρων
Με την αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών, το προσωπικό σας μπορεί να επικεντρωθεί σε πιο σύνθετες και κρίσιμες εργασίες, βελτιώνοντας συνολικά την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας.
Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και αν θέλετε να ξεκινήσουμε μαζί τη διαδικασία ενσωμάτωσης του βοηθού στο website σας. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας με αυτήν την καινοτόμα λύση.
Αν θέλετε δοκιμάστε τον ψηφιακό βοηθό που υπάρχει στο website μας, κάτω δεξιά.