Ο Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης απέκτησε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αναφορών και προβλημάτων.
Η εφαρμογή καταγραφής αιτημάτων πολιτών ‘4mycity’ παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη, χρησιμοποιώντας το smartphone ή/και τον υπολογιστή του, να:
- αναφέρει ένα πρόβλημα που έχει εντοπίσει,
- καταγράψει ένα περιστατικό τη στιγμή ακριβώς που συμβαίνει,
- προτείνει τρόπους βελτίωσης και επίλυσης μίας κατάστασης,
που άπτεται της αρμοδιότητας του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης.
Ο Δήμος ενημερώνεται αυτόματα για την αναφορά και τη διαχειρίζεται άμεσα και αποτελεσματικά, ενημερώνοντας τον πολίτη για την πορεία της αναφοράς μέχρι την οριστική διευθέτησή της.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη με τους εξής τρόπους:
- Διαδικτυακά (Web εφαρμογή): επιλέγοντας το link: https://4mycity.ampelokipi-menemeni.gr
- Ως mobile εφαρμογή για κινητά και tablets: με λειτουργικό Android ( http://bit.ly/2QWaF0F ), με λειτουργικό iOS ( https://apple.co/2qS54Ol ).
Στόχος του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης μέσω της εφαρμογής είναι η ενδυνάμωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και η ενεργός συμμετοχή τους για τη βελτίωση των τοπικών περιοχών.