ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

4myCity Αμπελοκήπων-Μενεμένης

20 Νοεμβρίου, 2019

Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε δημότη να αναφέρει με το κινητό του κάθε πρόβλημα που εντοπίζει στην περιοχή του.

Ο Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης απέκτησε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αναφορών και προβλημάτων.

Η εφαρμογή καταγραφής αιτημάτων πολιτών ‘4mycity’ παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη, χρησιμοποιώντας το smartphone ή/και τον υπολογιστή του, να:

  • αναφέρει ένα πρόβλημα που έχει εντοπίσει,
  • καταγράψει ένα περιστατικό τη στιγμή ακριβώς που συμβαίνει,
  • προτείνει τρόπους βελτίωσης και επίλυσης μίας κατάστασης,

που άπτεται της αρμοδιότητας του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης.

Ο Δήμος ενημερώνεται αυτόματα για την αναφορά και τη διαχειρίζεται άμεσα και αποτελεσματικά, ενημερώνοντας τον πολίτη για την πορεία της αναφοράς μέχρι την οριστική διευθέτησή της.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη με τους εξής τρόπους:

Στόχος του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης μέσω της εφαρμογής είναι η ενδυνάμωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και η ενεργός συμμετοχή τους για τη βελτίωση των τοπικών περιοχών.

4myCity gallery
Share

Δείτε επίσης...

Techman

Νέα έκδοση 1.10.0, για το 4techman

Το 4techman, η πλατφόρμα διαχείρισης εργασιών (field service management app) της Tessera, αναβαθμίστηκε πρόσφατα, στην έκδοση 1.10.0, με πλήθος νέων λειτουργιών και βελτιώσεων.
logo-Tessera
Δαρδανελλίων 11, Πεύκα
57010, Θεσσαλονίκη
τηλ: 2310 889155-6
e-mail: info[at]tessera.gr
© 2025 Tessera Multimedia AE. All Rights Reserved
Banner ΕΣΠΑ
Η επιχείρηση συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Δράσης του Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία» ΕΣΠΑ 2021-2027, «Επενδυτικά Σχέδια Καινοτομίας».
Η πράξη (έργο) έχει στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας πλατφόρμας για την παρακολούθηση ασθενών και αθλητών με καρδιαγγειακά νοσήματα.

Ο Προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 265.060 € και η Δημόσια Δαπάνη σε 228.958 €.