Πρόκειται για ένα σύστημα, το οποίο απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα εταιριών ή φορέων, που διαθέτουν τεχνικούς – υπαλλήλους που επιδιορθώνουν βλάβες στο πεδίο (field service). Η βασική λειτουργία του είναι η διαχείριση έργων, στα οποία απασχολούνται καθημερινά οι τεχνικοί της εταιρίας ή του φορέα.
Το σύστημα αποτελείται από δύο κύρια μέρη: τη mobile εφαρμογή σε Android και iOS, την οποία διαχειρίζονται οι τεχνικοί/εργαζόμενοι της εταιρείας και τη Web εφαρμογή, που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τους διαχειριστές της πλατφόρμας και τρέχει σε web browser.
Μέσω της mobile εφαρμογής ο τεχνικός λαμβάνει σε καθημερινή βάση τις εργασίες στις οποίες συμμετέχει, ενώ παράλληλα καταγράφει οτιδήποτε κρίνεται ως σημαντικό (χρόνος απασχόλησης, χρησιμοποιούμενα εξαρτήματα κ.ά.). Οι καταχωρημένες πληροφορίες αποστέλλονται στη web εφαρμογή, η οποία συγκεντρώνει τα δεδομένα από όλους τους τεχνικούς, έχοντας συνολική εποπτεία στις εργασίες κάθε υπαλλήλου.
Ο τεχνικός μπορεί να δημιουργήσει αναφορά με τις εργασίες, στις οποίες έχει απασχοληθεί και να καταγράψει το σύνολο των ωρών, που δαπάνησε για κάθε εργασία. Ο τεχνικός έχει τη δυνατότητα να φωτογραφίσει με τη συσκευή του τον χώρο εργασίας και να αποστείλει τις εικόνες στη web εφαρμογή.
Επιπρόσθετα υποστηρίζεται η προσθήκη σχολιασμού από τον τεχνικό και τον διαχειριστή τόσο στη Web όσο και Mobile εφαρμογή.
Το 4techman απευθύνεται ενδεικτικά σε:
- Εταιρείες που συντηρούν ή υποστηρίζουν συστήματα κλιματισμού, ανελκυστήρες, λέβητες πετρελαίου ή φυσικού αερίου
- Τεχνικές και κατασκευαστικές εταιρείες
- Εταιρείες που έχουν υπαλλήλους που εργάζονται στο πεδίο, επιδιορθώνοντας διάφορες βλάβες. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, ψυκτικούς κ.λπ.
- Εταιρείες καθαρισμού, απεντομώσεων και απολυμάνσεων.
- Εταιρείες με τμήμα υπηρεσιών (service) που προσφέρουν τεχνική υποστήριξη ή επισκευές σε τρίτες τοποθεσίες.
- Εταιρείες που εργάζονται στον τομέα της συντήρησης, της φροντίδας ή της κατασκευής κήπων.
- Συνεργεία αυτοκινήτων
- Εταιρείες με εργαζόμενους που επισκέπτονται πελάτες, με πωλητές, με μεταφορείς.
Διαχείριση και διεκπεραίωση εργασιών
Για τον διαχειριστή:
Εύκολη διαχείριση, οργάνωση, ανάθεση έργων
Παρακολούθηση της πορείας ολοκλήρωσης των έργων
Για τον τεχνίτη - υπάλληλο:
Άμεση πρόσβαση στις ημερήσιες εργασίες
Καταγραφή της εξέλιξης κάθε εργασίας - έργου
Βασικές λειτουργίες
- Διαχείριση έργων με υποεργασίες
- Ανάθεση εργασιών σε υπαλλήλους
- Καταγραφή εργασιών
- Καταγραφή χρόνου διεκπεραίωσης
- Αναφορές ολοκληρωμένων έργων
- Υπογραφή ολοκλήρωσης έργου
- Συνολική εποπτεία στις εργασίες
- Φωτογραφίες έργου
- Απασχόληση ανά έργο
- Χρόνος απασχόλησης ανά εργαζόμενο
- Συνολική εικόνα έργου και επιμέρους εργασιών
- Αναλυτική εκτύπωση αναφοράς έργου (PDF)