Ένα νέο σύνθετο και εξειδικευμένο έργο ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2024 από την Tessera. Το έργο αφορούσε τη δημιουργία Βάσης Διαχείρισης Γνώσης, μια καινοτόμο διαδικτυακή εφαρμογή που περιλαμβάνει επεξεργασμένες απαντήσεις σε εξειδικευμένα ερωτήματα χρηστών – πελατών της εταιρείας ΓΝΩΣΗ – Ολοκληρωμένες λογιστικές και φοροτεχνικές υπηρεσίες.
Ο στόχος του έργου ήταν η ανάπτυξη και διάθεση της Βάσης Διαχείρισης Γνώσης στο πελατολόγιο της εταιρείας ΓΝΩΣΗ, με σκοπό τη διασφάλιση ορθής, συχνής και γεμάτης αξία επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Οι ερωτήσεις – απαντήσεις που ήδη έχουν καταγραφεί, αφορούν πλήθος θεμάτων όπως λογιστικά, φορολογικά, εργατικά- ασφαλιστικά, χρήση μηχανογραφικών εφαρμογών, νομικά εμπορικού δικαίου, λογιστικά δημοσίων φορέων, γενικότερα θέματα απασχόλησης προσωπικού (υγιεινή και ασφάλεια, HR) καθώς και θέματα εταιρικών διαδικασιών.
Στη βάση διασφαλίζουμε την ασφάλεια και το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων και δεν κοινοποιούμε τα ονόματα των ατόμων και των επιχειρήσεων που αφορούν οι ερωτήσεις – απαντήσεις.
Οι απαντήσεις είναι κατηγοριοποιημένες σε ιδιωτικές (private), συνδρομητικές (subscribe) και δημόσιες (public) και διασφαλίζουμε ότι δεν κοινοποιούνται σε καμία περίπτωση, μέσα από τις απαντήσεις, κρίσιμες πληροφορίες των πελατών σε τρίτους. Οι απαντήσεις με βάση την παραπάνω κατηγοριοποίηση λειτουργούν ως εξής :
- Οι ιδιωτικές (private) είναι προσβάσιμες ΜΟΝΟ από το άτομο που ρωτάει και κανέναν άλλο,
- Οι συνδρομητικές (subscribe) είναι προσβάσιμες από όλους τους συνδρομητές της βάσης γνώσης χωρίς όμως να μπορούν να δουν τα στοιχεία του ατόμου που υπέβαλε την ερώτηση ή τα στοιχεία της επιχείρησης που αφορά η ερώτηση και η απάντηση. Η πρόσβαση σε ερωτήσεις – απαντήσεις που έχουν ερωτηθεί από άλλη επιχείρηση είναι χρήσιμη για όποια επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα, οπότε μπορεί να δει τη σχετική απάντηση που θα τη βοηθήσει στην αντιμετώπιση του. Η λύση για μια επιχείρηση πιθανόν να είναι χρήσιμη και για κάποια άλλη.
- Τέλος οι λίγες δημόσιες (public) ερωτήσεις – απαντήσεις της βάσης είναι προσβάσιμες από όλους – και από τρίτους – χωρίς πάντα να μπορούν να δουν τα στοιχεία του ατόμου που υπέβαλε την ερώτηση ή τα στοιχεία της επιχείρησης που αφορά η ερώτηση και η απάντηση.
Η web εφαρμογή Βάση Διαχείρισης Γνώσης είναι πλέον on-line και δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας ΓΝΩΣΗ να:
– Αναζητούν απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν θέματα λογιστικής ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, καθώς και θέματα εργατικής νομοθεσίας.
– Υποβάλλουν το δικό τους ερώτημα προς τη ΓΝΩΣΗ για εξατομικευμένες απαντήσεις.
Η Βάση Διαχείρισης Γνώσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί:
– Εσωτερικά, από το προσωπικό της εταιρείας για βελτιστοποίηση των διαδικασιών και υποστήριξη των εσωτερικών αναγκών αλλά και ως εργαλείο εκπαίδευσης του νέου προσωπικού.
– Διαδικτυακά, από τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας, παρέχοντας εύκολη και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένες πληροφορίες και παράλληλα χρησιμεύοντας στην εκπαίδευση νέων συνεργατών.
– Διαδικτυακά, με τη μορφή συνδρομητικής υπηρεσίας σε τρίτους ενδιαφερόμενους
Σαν βασική αρχή σε όλα τα έργα μας, προτεραιότητά μας είναι η εξασφάλιση υψηλών επιπέδων ασφάλειας, ευχρηστίας και απόδοσης. Η εφαρμογή μας είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την προστασία των δεδομένων και την εξαιρετική απόδοση σε κάθε επίπεδο χρήσης. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία, όπως αυτοματοποιημένες διαδικασίες συνεχούς δοκιμής και συστήματα παρακολούθησης που επιτρέπουν τη συνεχή βελτιστοποίηση. Επιπλέον, πραγματοποιούμε λεπτομερείς αναλύσεις ευπάθειας για την αποτροπή πιθανών κινδύνων. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση εξασφαλίζει ότι η εφαρμογή μας παραμένει αξιόπιστη και προσαρμόζεται αποτελεσματικά στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των χρηστών.
Δείτε τη web εφαρμογή εδώ: gdp.gkm.e-gnosi.gr